„Az Ikarusban csak "Atyának" hívott, néhai báró Petrichevich tervezte autóbuszok meghatározó elemei voltak a szocializmus későbbi évtizedei tárgykultúrájának, ...
Ich komme aus Ungarn
Magyarország és Németország között már régóta szoros a viszony. Gondoljunk csak arra, hogy Ausburgnál német császár állította meg a kalandozó magyar sereget, vagy ...
Úttörő Ikarusok
Mint minden nagy járműgyártó, így az Ikarus is készített kísérleti járműveket, melyek sokszor megfeleltek a szigorú nyugati elvárásoknak is, ám emiatt az Ikarus ...
Csápos Ikarusok 3. rész
Álmok és bukások
Eddig a sorozatomban megismerhettük az első Ikarus trolit , utána pedig a 200-as karosszériával készült típusokat , ma pedig a 400-as Ikarus trolikat vesszük górcső ...
Csápos Ikarusok 2. rész
Az aranykor
A múltkori bejegyzést ott hagytuk abba, hogy a ’70-es évek elején kirobbant olajválság hatására mégsem számolták fel a budapesti trolibusz üzemet, hanem úgy ...
Csápos Ikarusok 1.rész
A kezdetek
Habár az Ikarus által gyártott trolibuszok száma meg sem közelíti az autóbuszokét, még is igen fontosak voltak a gyár életében, illetve fontosak a mai napig a ...
A 10 legszebb Ikarus
Kis hazánkban Puzsér Róbert a legnagyobb 10-es listákat készítő, ám mivel őt hidegen hagyja a buszgyártás így nem valószínű, hogy valaha is csinál egy 10-es ...
Ikarus napok évről évre Mátyásföldön
Avagy mit csinálj szeptember kilencedikén, ha Ikarus rajongó vagy.
H a valaki rajongást érez a nagyobb személyszállítójárművek iránt, az Budapesten el van kényeztetve. Legalábbis abból a szempontból mindenképp, hogy a két relatív ...